31 mar. 2009 |
Publisherii online din Marea Britanie prevad venituri in crestere cu 16% in 2009 |
26 mar. 2009 |
De la campania lui Obama la PR digital in retea |
25 mar. 2009 |
Rebranding Bergenbier: O bere unisex |
25 mar. 2009 |
Peter Imre, Philip Morris: Contrabanda cu tigari costa statul pana la 400 mil. euro/an |
23 mar. 2009 |
Spoon vrea sa vanda media creativa de 5 mil. euro in 2009 |
20 mar. 2009 |
Aegis concediaza 780 de angajati |
19 mar. 2009 |
Forbes Romania intra pe piata intr-un tiraj de 50.000 de exemplare |
19 mar. 2009 |
Pot oamenii de PR sa gandeasca deja in termeni de post-criza? |
17 mar. 2009 |
Efect al crizei: Bigger Group s-a inchis |
17 mar. 2009 |
BMG inchide BusinessWeek |
16 mar. 2009 |
Calin Clej, PepsiCo: O parte din bugetul de media al Pepsi a fost realocat promotiilor |
16 mar. 2009 |
Concedieri la Babel Communications |
13 mar. 2009 |
Alianta Initiative/Brand Connection/DRAFTFCB va rula bugete de 50 mil. euro in 2009 |
11 mar. 2009 |
DRAFTFCB incheie o alianta cu Initiative si Brand Connection |
10 mar. 2009 |
Varabiescu, AMCS: Piata de media ar putea scadea pana la 450 mil. euro in 2009 |
06 mar. 2009 |
Creatia online a Coca-Cola, la MRM Worldwide |
04 mar. 2009 |
Brand Management, afaceri de 1,3 mil. euro in 2008 |
04 mar. 2009 |
Adevarul a depasit in vanzari Jurnalul National si Evenimentul Zilei |
03 mar. 2009 |
BRAT lanseaza o campanie de promovare a publicatiilor si site-urilor auditate |
02 mar. 2009 |
Julian Smith, MEC Interaction: Cresterea pietei de online si masurarea profesionista, o relatie ou-gaina |