Prevazuta sa aiba o lungime de peste 10 kilometri, evenimentele din decembrie 1989 au scurtat "varianta" pina la numai 1,5 kilometri. Edilii orasului i-au fixat o iesire, printr-o curba de exact 90 de grade, care a produs numeroase evenimente rutiere. Soseaua a fost construita pe un teren argilos, fara sa se faca inbunatatiri la strucura de rezistenta. Inainte de decembrie 1989, la Husi incepeau lucrarile de constructie a unei "sosele de centura", pentru ca masinile de tonaj mare sa ocoleasca centrul orasului. Insa, evenimentele decembriste au cam incurcat socotelile celor de la sistematizarea orasului, astfel ca soseaua n-a mai fost continuata dupa traseul fixat initial. Pe noul traseu, cu lungimea de 1,5 kilometri, au fost date patru denumiri de strazi, "Erou Arhire", "N. Cisman", "N. Lupu" si "Sf. Gheorghe" - locul unde lucrarile au stationat. Pe tronsonul N. Lupu - Sf. Gheorghe, traseul soselei coincidea si cu amplasarea unor blocuri de locuinte. Cind s-a hotarit sistarea lucrarilor de constructii, trebuia sa se gaseasca si un capat al noului traseu, pentru ca TIR-urile si alte masini de mare tonaj sa-si poata continua drumul, care avea ca punct final Vama Albita. Asa ca, s-a decis iesirea la DE 581, mai exact strada A.I. Cuza, prin fata Bisericii Sf. Gheorghe care a dat si denumirea noii strazi, cu lungimea de numai 80 de metri. "Daca se va continua cu nepasarea, casele noastre vor fi rase de pe fata pamintului" Pentru a iesi la drumul european, edilii orasului au realizat o curba de exact 90 de grade, care da batai de cap si soferilor turci, considerati cei mai buni conducatori auto din Europa. In acest loc, soferii autovehiculelor sint nevoiti sa faca manevre de pilotaj riscante, mai ales cei care sint obisnuiti sa conduca in viteza. Lipsesc si indicatoarele de circulatie, care sa atentioneze curba extrem de periculoasa. Locuitorii din zona s-au adresat in num