Odata cu expirarea contractului, nimeni nu mai stie cum s-a umplut bazarul de chioscuri Consiliera locala Olimpia Popa a prezentat ieri, in cursul unei intilniri desfasurate la sediul Directiei Administratiei Pietelor, o lista de intrebari directorului Gelu Greceanu, in scopul de a clarifica anumite aspecte legate de activitatea Bazarului, in legatura si cu modalitatea de derulare a Contractului de Asociere dintre Consiliul Local si SC CLUB BUCURESTI BAVARIA 2000, in baza caruia Bazarul a fost administrat, vreme de un an, de firma amintita. La discutie a participat si Brindusa Popovici, sef Serviciu Autorizare Corp Central Comercial din cadrul Primariei municipiului Suceava. Intrebarile vizau modalitatea de realizare a extinderii Bazarului in perioada de derulare a contractului, criteriile care au stat la baza amplasarii celor 744 de chioscuri montate, incepind cu 15 iulie 1997, existenta unor aprobari in acest sens, daca tarifele practicate in Bazar in aceeasi perioada au fost legal fixate. La acest gen de intrebari, directorul Gelu Greceanu si-a declinat competenta, declarind ca, odata cu preluarea Bazarului, incepind cu 15 iulie 1997 de catre BAVARIA 2000, Administratia Pietelor nu s-a mai amestecat in administrarea acestuia. Mai mult, directorul Gelu Greceanu a sustinut ca, in momentul reintoarcerii Bazarului la Administratia Pietelor, noile contracte de inchiriere pentru agentii economici care detin chioscuri in Bazar au fost realizate, nu pe baza contractelor anterioare cu BAVARIA 2000, ci pur si simplu s-a luat existenta chioscurilor in Bazar ca un fapt implinit. "Toate evidentele, chiar si listele cu aceste chioscuri, au fost luate de BAVARIA 2000, odata cu expirarea contractului. Noi, practic, am luat chioscurile unul dupa celalalt si le-am cerut proprietarilor sa incheie contractele cu noi", a declarat Gelu Greceanu. El a tinut sa mentioneze ca, dupa reveni