•ROFILCO FILM STUDIO - o experienta de peste sapte ani in domeniul productiei video
Piata de publicitate in domeniul productiei video, in municipiul Iasi, ca de altfel in intreaga Moldova, se afla inca intr-un proces de formare si chiar s-ar putea spune ca abia se fac primii pasi spre ceea ce orasele din sudul si vestul tarii au realizat. Constatarea apartine managerului firmei ROFILCO FILM STUDIO (divizie a societatii comerciale MALNO SRL din Iasi) Valentin Burlacu, care are peste sapte ani de experienta in domeniul video.
•Pasi nesiguri in publicitatea video
Spre deosebire de capitala, unde piata publicitara, in domeniul video, este bine pusa la punct, in zona Moldovei se resimt unele lipsuri.
Valentin Burlacu constata, dupa ani de activitate, ca ofertele publicitare, in general, sunt acceptate de directorii de firma luand in considerare doar pretul. Rareori se pune pret pe calitatea productiei video. Un alt impediment pentru intarirea pietei publicitare in domeniul video il reprezinta eficienta scazuta a agentiilor de publicitate de pe raza judetului. "Piata publicitara este inca in formare pentru ca nu exista agentii de publicitate care sa trateze aceasta problema cu cea mai mare seriozitate. La Iasi, practic, nu se lucreaza profesionist. O agentie de publicitate care ofera un pachet complet de servicii pentru o firma, functie de necesitatile acesteia, daca ar fi sa lucreze in mod profesionist, in domeniul video, ar trebui sa creeze scenarii pentru studiourile de productie, ceea ce nu s-a intimplat niciodata. Noi ne cautam clientii, noi ne realizam scenariile si productiile video."
•Televiziunile locale joaca un rol important in publicitatea video
Valentin Burlacu si-a exprimat convingerea ca un rol determinant in formarea pietei publicitare in domeniul video il joaca televiziunile loc