•Vagonul 229 a fost implicat in mai multe "incidente" din care au rezultat morti •In nici unul din cazuri nu au fost de vina vatmanul sau starea tehnica a vehiculului •Conducerea RATC este hotarita sa organizeze o slujba religioasa pentru a alunga duhurile rele
Despre tramvaiul 229 au aparut, de-a lungul timpului, multe materiale in presa, legate de incidentele in care a fost implicat. De fiecare data nici vatmanul, nici starea tehnica a tramvaiului nu au fost cauza accidentelor pe care vi le vom relata in continuare. Citiva angajati ai RATC ne-au solicitat sa tratam acest subiect, in speranta ca forurile competente vor lua masuri pentru organizarea unor slujbe religioase care sa inlature duhurile rele care se pare ca s-au abatut asupra vehiculului. Multor oameni le este teama sa se mai urce in 229, care acum circula pe linia 11, tocmai datorita superstitiilor.
Un om a nimerit sub rotile lui 229, desi acesta era stationat si fara curent
Seria incidentelor tramvaiului 229 a inceput in luna august 1992. Curentul din liniile de alimentare se intrerupsese si 229 a ramas stationat in statia Padurii. Vagonul a ramas cu usile deschise, pe de o parte pentru a cobori sau urca calatorii, iar pe de alta parte deoarece era o caldura de nedescris. Deodata, din virful dealului Tatarasi un alt vagon cobora ca un bolid spre 229, sistemul sau de frinare defectindu-se. In urma impactului violent care a avut loc, un barbat care se afla pe scara tramvaiului blestemat a fost proiectat sub rotile acestuia si sfirtecat. Pasagerii au asistat cu groaza la scenele de cosmar si si-au facut cruce. Vatmanul a coborit uluit incercind sa se dezvinovateasca, desi nu avea absolut nici o vina. Nici el, nici tramvaiul blestemat.
Vasile Titcu a fost stilcit in Piata Nicolina, aruncindu-se in fata tramvaiului 229
Incidentul din statia