Prin noua organigrama, aprobata de Delegatia Permanenta, personalul se reduce cu 33 de angajati Membrii Delegatiei Permanente au aprobat, ieri, noua organigrama si numarul de personal al aparatului propriu al Consiliului Judetean, in actuala forma structura inregistrind o diminuare cu 33 de posturi. Astfel, fata de 156 de angajati, CJ va functiona cu 123, din care 4 directori si 119 posturi de executie. Reducerea personalului este motivata de presedintele CJ, Aurel Simionescu, prin reducerea drastica a veniturilor institutiei, motiv care a stat, de altfel, la baza micsorarii cu 25% a salariilor angajatilor pe luna aprilie. Potrivit organigramei, la Directia Administratie Publica Contencios, numarul de personal se reduce cu 5 posturi, prin desfiintarea Biroului de autorizare libera initiativa. Directia Buget-Finante va avea un numar de 34 de posturi, mai mic cu 11 fata de cel aprobat anul trecut, rezultat din reducerea posturilor vacante. Directia Programe, Prognoze, Informatica isi diminueaza numarul de posturi cu 5, iar in cadrul Directiei de Urbanism va fi desfiintat Biroul de Gospodarie Comunala, celelalte servicii reducindu-si cu 5 numarul de angajati. Referitor la aceste reduceri de personal, presedintele CJ, Aurel Simionescu, ne-a declarat ca, in marea majoritate a cazurilor, angajatii disponibilizati sint opersoane care au implinit virsta de pensionare: "Cei mai multi sint angajati care se vor pensiona. Sint si citiva care nu sint in aceasta situatie. Putini, dar sint." Singurul punct la care membrii Delegatiei Permanente nu au ajuns la un numitor comun a fost reluarea activitatii de control comercial in cadrul Biroului de Turism, Urbanism si Control Comercial. In timp ce consilierul PSM, Petre Candidatu, a fost de parere ca CJ nu are atributii in acest sens, ceilalti membri au optat pentru opotunitatea reluarii acestei activitati. Pentru a calma spiritele, pr