•20 de butelii s-au transformat in rachete, declansind o catastrofa de proportii •Cadavrul soferului a fost scos dupa caroseria contorsionata a fost taiata cu aparatul de sudura •Trenurile care au sosit si care au plecat din Iasi au inregistrat, in medie, intirzieri de 3 ore
Simbata, 12 iunie, la ora 10,32 s-a petrecut un accident feroviar in care a fost implicat acceleratul 1652, Suceava-Bucuresti. Trenul a intrat intr-un camion plin de butelii de aragaz, producind o explozie de proportii. In dreptul unui pasaj situat intre statia Dolhasca si halta Liteni, la kilometrul 410+196 a avut loc coliziunea dintre locomotiva si un camion Mercedes care transporta 160 de butelii incarcate cu gaz metan. Impactul a generat explozia a 20 de butelii care au zburat in toate directiile. Suflul deflagratiei a imprastiat restul buteliilor pe o raza de 300 metri. In scurt timp la fata locului au aparut pompierii militari care au incercat sa stinga incendiul timp de peste o ora. Soferul autovehiculului, Ion Rimbu a fost strivit in cabina, politistii reusind sa-i scoata cadavrul numai dupa ce au taiat caroseria camionului cu ajutorul unui aparat de sudura. Dupa ce incendiul a fost localizat si, in cele din urma lichidat, garnitura de tren s-a pus in miscare, circulind cu o viteza sub 45 km/ora intre Dolhasca si Pascani. Locomotiva si doua vagoane avariate au fost schimbate la Pascani, toate trenurile care au circulat pe aceasta ruta avind intirzieri de peste trei ore. Nu s-au inregistrat alte victime in afara lui Ion Rimbu, soferul camionului Mercedes.
Ovidiu Iacob, impiegat de miscare la Dolhasca, ne-a declarat: "Mecanicul locomotivei a vazut masina care circula pe soseaua paralela cu linia ferata. Dupa citeva minute a vizut-o asezata de-a curmezisul liniilor. Desi a frinat, coliziunea nu a mai putut fi evitata. Un accident atit de infricosator nu s-a mai petre