Spre deosebire de alti ani, in acest an Regia Autonoma de Transport in Comun (RATC) nu a schimbat calea de rulare pe nici un tronson din municipiu. Banii insuficienti acordati de Consiliul local, putin peste patru miliarde lei, au ajuns, pina acum doar pentru schimbarea citorva macaze din oras si pentru finalizarea lucrarilor din zona Tatarasi - Piata Chirila. La sfirsit de sezon, regia a mai gasit ceva bani si reprezentantii acesteia spera ca pina la sfirsitul acestui an sa inlocuiasca linia de tramvai de pe strada Garii. Inceputul a fost facut prin inlocuirea, de la inceputul acestei saptamini, a macazului din intersectia dintre strada Garii si strada Arcu. Aici, dupa cum a declarat directorul RATC, Petru Girlea, lucrarea va fi finalizata in doua zile santierul nepresupunind intreruperea circulatiei pentru ca noua linie este instalata in timpul noptii. Ulterior santierul va continua pe strada Garii, fiecare din cele doua fire de circulatie urmind sa fie inlocuite succesiv. In momentul inlocuirii unuia din fire, tramvaiele vor circula pe celalalt astfel incit traseele nu vor fi afectate de santier.
Ovidiu BUNEA
Spre deosebire de alti ani, in acest an Regia Autonoma de Transport in Comun (RATC) nu a schimbat calea de rulare pe nici un tronson din municipiu. Banii insuficienti acordati de Consiliul local, putin peste patru miliarde lei, au ajuns, pina acum doar pentru schimbarea citorva macaze din oras si pentru finalizarea lucrarilor din zona Tatarasi - Piata Chirila. La sfirsit de sezon, regia a mai gasit ceva bani si reprezentantii acesteia spera ca pina la sfirsitul acestui an sa inlocuiasca linia de tramvai de pe strada Garii. Inceputul a fost facut prin inlocuirea, de la inceputul acestei saptamini, a macazului din intersectia dintre strada Garii si strada Arcu. Aici, dupa cum a declarat directorul RATC, Petru Girlea, lucrarea va fi finalizata