De astazi, RATC va demara un proces de simulare, cu o durata de doua saptamini, pentru utilizarea la maxim a capacitatii de transport. "Experimentul pe care-l vom incepe are in vedere desfasurarea in conditii optime a activitatii de transport in comun fara suplimentarea excesiva cu vehicule a traseelor", a declarat Petru Girlea, directorul RATC. Noua conceptia a conducerii RATC privind activitatea de profil are in vedere ca activitatea de transport in comun sa se poata desfasura fara cheltuieli suplimentare in ceea ce priveste utilizarea altor vehicule. In functie de fluxurile de calatori inregistrate pe unele trasee se va proceda la retragerea unor vehicule aflate pe rutele mai putin solicitate si transferarea acestora pe rutele aglomerate. "S-a constatat deja ca unele trasee sint mai putin solicitate decit altele. In consecinta vom micsora numarul de vehicule pe traseele secundare si le vom transfera pe cele principale", a subliniat directorul Petru Girlea. Pentru a realiza o capacitate de transport cit mai aproape de cerere, RATC va reanaliza fluxurile de calatori pe fiecare traseu.Traseele care vor fi deservite de cele mai multe mijloace de transport vor fi : 1, 4, 8, 11, 13, 42, 45, 30, 9 si 14. Respectivele rute au toate sansele sa fie declarate trasee principale, pe acestea urmind sa fie redistribuite, in orele de virf, vehiculele preluate de pe celelalte trasee.
Ovidiu MARDARE
De astazi, RATC va demara un proces de simulare, cu o durata de doua saptamini, pentru utilizarea la maxim a capacitatii de transport. "Experimentul pe care-l vom incepe are in vedere desfasurarea in conditii optime a activitatii de transport in comun fara suplimentarea excesiva cu vehicule a traseelor", a declarat Petru Girlea, directorul RATC. Noua conceptia a conducerii RATC privind activitatea de profil are in vedere ca activitatea de transport in comun sa se poata