Incidentul aviatic de pe Otopeni ar putea duce la demisii la virf printre demnitarii eleni. Desi un raport care avertiza asupra deficientelor existente in exploatarea aparatului Falcon a fost realizat, nici o masura nu a fost luata. Misteriosul accident aviatic in care a fost implicata aeronava elena ce transporta la Bucuresti o delegatie oficiala pare a fi cauzat de neglijenta autoritatilor grecesti. Un raport confidential, transmis, recent, Guvernului Greciei, recomanda "noi controale" ale aparatului Falcon, la bordul caruia si-au pierdut viata, marti seara, ministrul adjunct grec de Externe, Yannos Kranidiotis si alte cinci persoane. Acest raport, realizat la 9 septembrie 1998 de un expert in aviatie civila fusese comandat de Directia Aviatiei Civile imediat dupa o prima serie de incidente la bord, similare celor care s-au produs marti, potrivit presei elene. Incidentele dateaza din perioada iunie-septembrie 1998 si l-au obligat pe Kranidiotis de doua ori sa se intoarca in Grecia cu un avion obisnuit, potrivit ziaristilor care se aflau la bordul acestui avion. Un alt incident, de aceeasi natura, s-a produs in decembrie 1998, cind la bordul aparatului se afla premierul Costas Simitis, care se deplasa la Viena. Raportul in cauza preconiza efectuarea unor noi controale, in ciuda unei recente inspectii din partea uzinei constructoare si, daca ar fi fost necesar, renuntarea la el. Se arata de asemenea ca "personalul de la bordul avionului nu urmeaza antrenamentele necesare cu simulatoarele de zbor", iar "personalul din cabina nu urmeaza cursurile specifice de antrenament pentru evacuarea de urgenta". Potrivit presei, raportul ar fi fost transmis directorului aviatiei civile, Dionnissis Kalofonou, apoi ministrului Transporturilor, Tassos Mandelis, care l-a transmis, la rindul sau, directorului departamentului de exploatarea zborurilor al companiei Olympic Airways, Milti