•autobuzele au fiecare cite 500.000 kilometri •75 % din troleibuze mai pot circula •tramvaiele au virste cuprinse intre 18 si 21 ani
Parcul RATC ar putea fi dat in orice moment la casare. "Toate mijloacele de transport in comun si-au depasit deja numarul de kilometri prevazuti in norma tehnica", a declarat Ion Abalasei, inginerul sef al RATC. Potrivit aceleiasi surse, cele 150 de autobuze ale RATC, cumparate la second-hand, au rulat fiecare peste 500.000 kilometri. 25 de tramvaie marca "Timis", din parcul de 120 de unitati al RATC, sint in curs de casare. Tramvaiele "Tatra", care necesita aproape zilnic reparatii, au intre 18 - 21 ani de cind au fost date in exploatare. Tot din cauza uzurii, 75 % din troleibuze sint scoase la strada, respectiv doar 34 din cele 46 de troleibuze ale RATC mai pot fi tinute in circulatie. "Intentionam sa cumparam alte autobuze dar nu dispunem de fonduri. Singura noastra posibilitate ar fi sa facem reparatii capitale la vehiculele din dotare", a mentionat inginerul sef Ion Abalasei, referindu-se la starea tehnica precara a parcului existent la RATC.
Ovidiu MARDARE
•autobuzele au fiecare cite 500.000 kilometri •75 % din troleibuze mai pot circula •tramvaiele au virste cuprinse intre 18 si 21 ani
Parcul RATC ar putea fi dat in orice moment la casare. "Toate mijloacele de transport in comun si-au depasit deja numarul de kilometri prevazuti in norma tehnica", a declarat Ion Abalasei, inginerul sef al RATC. Potrivit aceleiasi surse, cele 150 de autobuze ale RATC, cumparate la second-hand, au rulat fiecare peste 500.000 kilometri. 25 de tramvaie marca "Timis", din parcul de 120 de unitati al RATC, sint in curs de casare. Tramvaiele "Tatra", care necesita aproape zilnic reparatii, au intre 18 - 21 ani de cind au fost date in exploatare. Tot din cauza uzurii, 75 % din troleibuze sint scoase la strada, r