Un bolid incarcat cu 28 de tone de benzina a intrat intr-un pom si s-a rasturnat. Ambii ocupanti au murit pe loc. Circulatia pe E 85 a fost oprita patru ore. Drumul European E 85, supranumit si Soseaua Mortii, si-a cerut si ieri tributul de vieti omenesti: Radu Burdulei, de 22 de ani, si Catalin Hogea, de 30 de ani, din Bodesti - Neamt, au murit pe loc, striviti in cabina unei autocisterne cu 28 de tone de benzina, intr-unul din cele mai cumplite accidente de circulatie petrecute vreodata in satul Gheorghe Doja, comuna Racaciuni. In jurul orei 4,00, autocisterna cu nr. NT 14 BAY, apartinind SC Wallrox SRL Boldeni, judetul Neamt, la volanul careia se afla Hogea, se intorcea de la Ploiesti, cu destinatia Iasi, unde urma sa descarce cantitatea de 28 de tone de benzina, cu care cisterna era plina ochi. Dupa o zi obositoare, in care soferul si insotitorul sau au stat la coada la incarcare, spre noapte cei doi au pornit la drum: Hogea la volan si Burduloi pe locul din spate, unde s-a si culcat. Spre dimineata, datorita oboselii acumulate si a traficului mai putin intens, soferul a atipit pentru citeva clipe, care s-au dovedit a fi fatale. El s-a trezit brusc atunci cind mastodontul pe care-l conducea a trecut pe contrasens si a parasit partea carosabila. Speriat de iesirea de pe sosea, soferul a tras brusc de volan spre dreapta, moment in care autocisterna s-a rotit in jurul axei sale, a scos un copac din radacini si s-a rasturnat. Soferul a murit pe loc in urma impactului cu copacul, iar insotitorul a murit strivit intre cisterna si scaunul soferului. Pentru toti cei prezenti ieri la locul accidentului a fost clar ca nenorocirea putea fi evitata daca soferul nu ar fi virat brusc inapoi spre sosea. Daca autocisterna si-ar fi continuat drumul fara ca soferul sa se trezeasca, aceasta ar fi ajuns intr-o aratura si nu s-ar fi lovit de nimic. Catastrofa petrecuta ieri dimineata