In urma verficarilor efectuate de Controlul Financiar de Gestiune in Centrul de plasament Halaucesti s-a constat ca problemele de gestiune nu au fost rezolvate. Un motiv ar putea fi faptul ca fuziunea celor doua centre de plasament nu a fost finalizata din punct de vedere al primirii-predarii obiectelor de inventar si al mijloacelor fixe. Restructurarea de personal, operata in primavara la Directia Generala pentru Protectia Copilului (DGPDC), s-a repercutat si asupra organizarii centrelor de plasament din judet. In comuna Halaucesti au functionat doua centre de plasament insa, prin reducerea de personal, acestea au fuzionat. Primirea-predarea obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe decurge anevoios pentru ca, pina in prezent, nici un functionar al DGPDC nu a calcat, macar o singura data, in teritoriu, pentru a asigura asistenta de specialitate. In schimb, DGPDC a reusit sa se "joace" cu soarta unor salariati. Prin fuzionarea celor doua centre, unul din contabilii sefi a fost disponibilizat. DGPDC a preferat mentinerea in functie a contabilului sef care este pensionar.
In ciuda acestor aspecte, copiii, in numar de 230, nu au suferit de lipsa caldurii sau a alimentelor. Cei care au suferit au fost salariatii, care abia acum au primit salariile aferente lunii august. Zilele acestea, in contul Centrului de plasament Halaucesti a fost avansata suma de 1,7 miliarde lei, suma care va asigura cheltuielile materiale si de personal pina la sfirsitul anului.
Marcela DONCIU
In urma verficarilor efectuate de Controlul Financiar de Gestiune in Centrul de plasament Halaucesti s-a constat ca problemele de gestiune nu au fost rezolvate. Un motiv ar putea fi faptul ca fuziunea celor doua centre de plasament nu a fost finalizata din punct de vedere al primirii-predarii obiectelor de inventar si al mijloacelor fixe. Restructurarea de personal, operata in pr