Deraierea care a fost inregistrata la Podul de Piatra, in urma cu trei zile, s-a datorat incapacitatii vatmanilor si a compartimentului tehnic al RATC de a prevedea imposibilitatea functionarii unui macaz in conditiile remorcarii incorecte a doua tramvaie.
Recent, remorca tramvaiului 318, condus de vatmanul Sandu Bors si primul vagon al garniturii 330, condusa de Ana Grigore, au deraiat in momentul in care au incercat sa depaseasca un macaz. Cei doi vatmani au recurs la solutia impingerii garniturii 330, care se defectase, fara sa aiba in vedere eventualele disfunctii care pot sa apara prin tractarea incorecta. "Blocajul macazului nu a functionat iar acest aspect a iesit in evidenta abia dupa ce tramvaiele au deraiat", a declarat Petru Girlea, administratorul RATC. Situatia putea fi evitata daca vatmanii ar fi ales alta varianta de tractare, respectiv remorcarea garniturii defecte. (OM)
Deraierea care a fost inregistrata la Podul de Piatra, in urma cu trei zile, s-a datorat incapacitatii vatmanilor si a compartimentului tehnic al RATC de a prevedea imposibilitatea functionarii unui macaz in conditiile remorcarii incorecte a doua tramvaie.
Recent, remorca tramvaiului 318, condus de vatmanul Sandu Bors si primul vagon al garniturii 330, condusa de Ana Grigore, au deraiat in momentul in care au incercat sa depaseasca un macaz. Cei doi vatmani au recurs la solutia impingerii garniturii 330, care se defectase, fara sa aiba in vedere eventualele disfunctii care pot sa apara prin tractarea incorecta. "Blocajul macazului nu a functionat iar acest aspect a iesit in evidenta abia dupa ce tramvaiele au deraiat", a declarat Petru Girlea, administratorul RATC. Situatia putea fi evitata daca vatmanii ar fi ales alta varianta de tractare, respectiv remorcarea garniturii defecte. (OM)