Ultima zi a anului 1999 nu a fost lipsita de evenimente tragice. Ca la fiecare sfarsit de an, multi soldati primesc permisie pentru a-si petrece anul nou in familie. Si Mihai Craciun, soldat in cadrul UM 01458 Birlad, a fost invoit din data de 30 decembrie, ora13.
Din pacate, ultima zi din 1999 a fost si ultima din viata tanarului ostas. Pe 31 decembrie, ora 2.40, Mihai a coborat din trenul cu care a venit de la Birlad in gara Lespezi. El a pornit pe jos spre Dolhesti - Suceava, localitatea sa natala. Dupa cativa kilometri de mers pe langa linia ferata, nu se stie cum, a fost surprins de o locomotiva si accidentat mortal la km 398+010, intre statiile CFR Lespezi si halta Probota.
Cadavrul a fost depus la morga Spitalului Municipal Pascani urmand a fi autopsiat. O comisie de ancheta a Corpului 10 Armata "Stefan cel Mare si Sfint" cerceteaza imprejurarile producerii accidentului.
Ultima zi a anului 1999 nu a fost lipsita de evenimente tragice. Ca la fiecare sfarsit de an, multi soldati primesc permisie pentru a-si petrece anul nou in familie. Si Mihai Craciun, soldat in cadrul UM 01458 Birlad, a fost invoit din data de 30 decembrie, ora13.
Din pacate, ultima zi din 1999 a fost si ultima din viata tanarului ostas. Pe 31 decembrie, ora 2.40, Mihai a coborat din trenul cu care a venit de la Birlad in gara Lespezi. El a pornit pe jos spre Dolhesti - Suceava, localitatea sa natala. Dupa cativa kilometri de mers pe langa linia ferata, nu se stie cum, a fost surprins de o locomotiva si accidentat mortal la km 398+010, intre statiile CFR Lespezi si halta Probota.
Cadavrul a fost depus la morga Spitalului Municipal Pascani urmand a fi autopsiat. O comisie de ancheta a Corpului 10 Armata "Stefan cel Mare si Sfint" cerceteaza imprejurarile producerii accidentului.