Tirguri si magazine virtuale Camera de Comert si Industrie a Romaniei, prin Centrul de Informatii de Afaceri (CIA), va extinde anul acesta tirgurile virtuale, replica pe Internet la 45 de manifestari expozitionale internationale organizate la Romexpo din Bucuresti. "In 1999, am inregistrat 494.000 de accesari pentru 35 de tirguri", informeaza Cristian Tanasoiu, director al CIA. Cele mai solicitate manifestari comerciale vizitate pe Internet s-au dovedit a fi TIBCO, Rommedica, Romcontrola, Constructexpo. Cam 10% au fost oameni de afaceri din Romania; restul, din 85 de tari, intre care Italia, Germania, Olanda, Franta, Canada, SUA, Grecia, Polonia, Australia. Anul trecut, numarul de accesari s-a dublat. "Incercam sa introducem in cadrul acestor tirguri virtuale, spune dl Tanasoiu, elemente de comert electronic care sa permita doritorilor sa faca afaceri. Doar modalitatea de plata nu e inca stabilita". Un profil asemanator au expozitiile virtuale, promovate prin Trade Point de Centrul Roman de Comert Exterior.Ceva mai avansate, intrucit plata se face prin carti de credit, sunt cele doua magazine virtuale ale SoftNet - unul cu produse autentice romanesti, iar altul, o florarie electronica. Livrarea si expedierea produselor se fac prin posta, par avion, DHL, iar plata se asigura prin carduri VISA si Mastercard. (Coralia Popescu) Tirguri si magazine virtuale Camera de Comert si Industrie a Romaniei, prin Centrul de Informatii de Afaceri (CIA), va extinde anul acesta tirgurile virtuale, replica pe Internet la 45 de manifestari expozitionale internationale organizate la Romexpo din Bucuresti. "In 1999, am inregistrat 494.000 de accesari pentru 35 de tirguri", informeaza Cristian Tanasoiu, director al CIA. Cele mai solicitate manifestari comerciale vizitate pe Internet s-au dovedit a fi TIBCO, Rommedica, Romcontrola, Constructexpo. Cam 10% au fost oameni de afaceri din Romani