Patronul Rapidului este acuzat ca a incercat sa cumpere un club brasovean prin mijloace mai putin ortodoxe Intr-o tara ca Romania, in care orice poate fi scos la mezat, atita timp cit are un pret, am ajuns in situatia ca si cluburile sportive sa fie scoase la licitatie si vindute, cu intreg patrimoniul, de la barele portilor si dusurile din vestiar, pina la sportivii insisi. Aceasta premiera s-a inregistrat la Brasov, unde Uzina Tractorul s-a declarat dispusa sa vinda asociatia sportiva cu acelasi nume oricui este dispus sa ofere minimum 10,7 miliarde. Evident, la licitatia cu pricina nu s-a prezentat nimeni, fiindca nici un om de afaceri nu s-a aratat dispus sa ofere aceasta suma pentru a prelua un "mastodont" care nu aduce beneficii, ba chiar "maninca" inca vreo zece miliarde pe an numai pentru a-si asigura mentinerea sectiilor si participarea la competitii. Se punea problema ca "Tractorul", unitate aflata si asa intr-o situatie deloc infloritoare, sa inchida portile clublui si sa-i indemne pe sportivi sa-si caute de lucru in alta parte. In ultimul moment, insa, George Copos, patronul clubului Rapid si totodata un prosper om de afaceri, s-a oferit sa incheie un contract de asociere intre una din societatile sale, Ana Hotels, si clubul brasovean. Afacerea s-a incheiat foarte repede, urmind ca, dupa incheierea contractului, Ana Hotels sa suporte cheltuielile de intretinere a cladirilor si cheltuielile de competitie ale echipei de fotbal in acest an, cheltuieli evaluate la aproximativ 4,8 miliarde de lei. Raspunsul la intrebarea "Ce ar avea de cistigat Copos la aceasta afacere" e simplu: omul de afaceri bucurestean doreste sa faca din Tractorul Brasov echipa satelit a Rapidului, acolo unde sa-si rodeze jucatorii si din pepiniera careia sa-i promoveze pe cei mai talentati fotbalisti. In plus, ca un bussinesman versat, George Copos a intuit ca valoarea cladirilor si ter