Pentru o mai bună comunicare cu locuitorii Bucureştiului, Primăria Capitalei (P.M.B.) a organizat un Centru de Informare şi Documentare pentru Relaţia cu Cetăţenii (C.I.D.R.C.). Deşi mulţi oameni nu au auzit de el, probabil şi din cauză că se află în altă clădire decît a P.M.B, acesta funcţionează începînd cu noiembrie 1996. Nina Badea, şefa Centrului, spune că oamenii află de el "cînd se lovesc de ceva, cînd au ceva de cerut". Centrul nu şi-a prea făcut publicitate pentru că Primăria nu are bani. Scopul C.I.D.R.C. este de a facilita rezolvarea problemelor cu care oamenii vin spre Primărie. În fapt, Centrul constituie un fel de mediator între cetăţeni şi funcţionarii acesteia. Aici, oamenii găsesc informaţii cu privire la actele de care au nevoie pentru diverse probleme, îşi depun apoi dosarele, cererile sau reclamaţiile, neavînd de-a face cu funcţionarul Primăriei decît în cazuri excepţionale. În acest mod, pe lîngă informarea clară a cetăţenilor, se evită şi aglomerarea birourilor P.M.B. Omul vine aici cu problema sa, fie că este legată de o autorizaţie de construcţie, de taxe şi impozite, de contracte economice, află de ce acte are nevoie şi este îndrumat cum să-şi alcătuiască dosarul. Întreaga documentaţie este depusă apoi tot la Centru, pentru a fi trimisă în final spre funcţionarii Primăriei. În termen de 30 de zile, omul primeşte răspunsul acasă prin poştă, în cazul că a solicitat acest lucru, sau trebuie el să vină să se informeze de cererea sa.
La fel se întîmplă şi cu reclamaţiile, fie că este vorba de un bec care nu merge la un colţ de stradă, o groapă în faţa casei sau proasta funcţionare a mijloacelor de transport în comun. Oamenii vin aici, depun reclamaţia, care este apoi înaintată spre serviciile respective din P.M.B. Centrul este spaţios şi echipat modern, fiecare din cei treisprezece angajaţi avînd la dispoziţie un computer. În plus, fu