Desi au fost prinse foarte multe persoane care fura cuprul de la instalatiile CFR, punand in pericol circulatia in siguranta a trenurilor, numarul cazurilor se mentine constant. De asemenea, in ultima vreme, se constata o crestere a numarului furturilor de aluminiu, tot din patrimoniul CFR. Se fura indeosebi portbagajele din aluminiu din vagoanele stationate in gara. Cel mai recent caz a fost inregistrat la Hirlau, unde Nicu H. si Ionut S. (ambii in varsta de 15 ani) au demontat cu chei speciale patru astfel de portbagaje. Cu banii obtinuti din vanzarea portbagajelor la tigani, baietii si-au cumparat dulciuri. Un alt caz aproape identic a fost semnalat la Pascani, unde au "operat" doi pusti de 14 ani. De cele mai multe ori, autorii sunt minori si recurg la aceasta solutie datorita saraciei lucii in care traiesc. Daca cei care fura cupru pun grav in pericol siguranta circulatiei feroviare, deoarece demontarea pieselor de la instalatiile CFR poate bloca macazele sau semnalele, inregistrandu-se cazuri cand trenurile au fost oprite doua - trei ore pentru remedierea defectiunilor, la furtul de aluminiu se pot intampla altfel de tragedii. Micii infractori se strecoara in trenurile stationate pe geamuri sau se catara pe vagoane, nerealizand pericolul la care se expun. Reteaua de alimentare poate fi atinsa oricand din greseala, aceasta avand o tensiune de "numai" 27.000 volti, care poate carboniza instantaneu. Politistii sunt efectiv ingroziti de ce se poate intampla, si cu toate ca multi hoti sunt prinsi, numarul furturilor de aluminiu tinde sa creasca alarmant.
CD
Desi au fost prinse foarte multe persoane care fura cuprul de la instalatiile CFR, punand in pericol circulatia in siguranta a trenurilor, numarul cazurilor se mentine constant. De asemenea, in ultima vreme, se constata o crestere a numarului furturilor de aluminiu, tot din patrimoniul CFR. Se f