Promoţia îşi schimbă mijloacele persuasive pe zi ce trece. Mai întîi, a devenit o prezenţă firească pe ecranele şi în conştiinţele noastre. La început s-a mărginit la clipuri simpatice şi sloganuri memorabile: "Titan Ice, altă viaţă", "Adidas Tortion: dacă vrei, poţi", "Pepsi la litru- Nea Nicu?" etc. În acea preistorie a consumului, produsul însuşi era o noutate, de care oamenii se bucurau sincer şi care le completa un soi de iniţiere în "tainele" unui alt tip de societate. Reclama ce le întrerupea filmul sau actualităţile nu supăra pe nimeni, ci era savurată ca semn al unei lumi diferite. Treptat, reclamele s-au tot înmulţit şi oamenii s-au săturat. Au apărut alte tipuri de promoţie, în care se oferea tot mai mult, iar consumatorul devenea parte tot mai activă. El nu mai trebuia doar să consume respectivul produs, ci să-l valorifice ca pe un obiect de cult, capabil să influenţeze destinul deţinătorului: cumpărătorul trebuia să-i păstreze capacul ori eticheta şi să le trimită la concursuri cu cîştiguri zdravene. Produsul în sine şi sloganul publicitar intrau, aparent, în umbră. Conta lumea palpitantă şi plină de posibilităţi care se crea în jurul acestuia. Liniile 89.89... au consacrat participarea telespectatorului la epopeea produsului, măcar prin apelul telefonic şi, implicit, aparent neînsemnata contribuţie materială. "Produsul" şi-a schimbat şi el accepţia: nu a rămas doar ceva palpabil, un obiect, ci a devenit şi un serviciu, matrimonial, de pildă, sau profetic - de ghicire a viitorului. Recompensele oferite pentru utilizarea unui anumit produs s-au schimbat şi ele: nu doar bani, televizoare şi chiar apartamente, ci roluri şi identităţi de-o zi.
Postul Acasă oferă, la unul din concursurile sale, "o zi de vis": la salonul de înfrumuseţare, la restaurant, în compania unei vedete a postului şi în paginile revistei Acasă magazin. Ai, astfel, posibilitat