Oana Pellea"Scorpia imblanzita" invata management. A trecut si primavara si n-am apucat sa ma bucur de ea, prinsa intre repetitiile pentru "Scorpia imblanzita" - cu care am avut recent premiera - si restructurarea Smart-ului. Daca pe Katarina lui Shakespeare eram pregatita s-o infrunt, cu Smart-ul a...
Oana Pellea"Scorpia imblanzita" invata management
A trecut si primavara si n-am apucat sa ma bucur de ea, prinsa intre repetitiile pentru "Scorpia imblanzita" - cu care am avut recent premiera - si restructurarea Smart-ului. Daca pe Katarina lui Shakespeare eram pregatita s-o infrunt, cu Smart-ul a fost mai greu. N-aveam cunostintele necesare de management cand mi s-a propus sa preiau conducerea companiei, dar acum am invatat multe si sunt bucuroasa ca impreuna cu o echipa de tineri entuziasti, vom reusi sa facem cate ceva. In primul rand, sa propunem lumii spectacolului realizari de un nivel profesional inalt. Trimitem casete cu inregistrari, invitam directori din teatrele straine sa ne vada spectacolele si incheiem contracte pe termen lung. Francezii au vazut "Ioana dArc" si au dorit sa-l cumpere. In toamna, la Paris, dam zece reprezentatii. Cu un spectacol mai vechi, in franceza, impreuna cu colegul meu Sandu Mihai Gruia (excelent actor, pacat ca acasa e cunoscut mai mult din reclame Tv) am colindat lumea. Am dat 40 de reprezentatii in Europa, curand plecam si in Belgia. Totul e sa intri in circuitul festivalurilor pentru ca dupa aceea, cum suna titlul piesei noastre "Ma tot duc", respectiv ne tot ducem in turnee. La Smart sunt multe de facut, am preluat din experienta Companiei "Globe Theatre" din Japonia, care isi bazeaza repertoriul pe frecventele sondaje ale publicului. Daca spectatorii sunt multumiti de spectacol, ei hotarasc daca trupele invitate revin sau nu. Sigur ca la noi e alt sistem, dar am introdus acest chestionar la spectacolul