La vremea aparitiei spotului Impulse cu masinile tamponate, cel in care fata soferita studia libidinoasa posteriorul baiatului aplecat peste capota, subsemnatul se grabea sa semnaleze – pe atunci in Dilema – o cotitura ideologica, pe care o socotea pe atunci importanta, deopotriva pentru pozitionarea marcii, cit si pentru moravurile vremii. Erau amintite campaniile din anii ’80, in care deodorantul cel intepator ii intorcea din drum pe toti barbatii, fie ei simpli pietoni ori piloti de avion. Cel ce scrie remarca dezghetul sex-ideologic care parea sa se declanseze „mai nou si in Romania“, marcat printre altele de reprezentarea unor produse de frumusete ca accesorii ale confortului psihic, si nu ale traditionalei supuneri fata de Barbat-Voda (Impulse era doar un exemplu). Din concluzie nu putea sa scape observatia ca femeile cumparatoare de cosmeticale reprezinta pe plan mondial o adevarata forta economica si, de aici, ipoteza (glumet paranoida) cum ca insusi curentul feminist actual ar fi pus la cale si intretinut de citeva companii multinationale in extindere de piata.
A urmat un Impulse si mai percutant: spotul cu baiatul model si fata studenta la arte! Nu s-a uitat, nu? Ea ajunge tirziu in atelierul-clasa, toti colegii sint deja la sevalete pusi pe treaba, tinarul model pozeaza gata dezgolit si tolanit; ea se asaza la sevaletul cel mai din fata, de unde efluviile de Impulse actioneaza instantaneu ca un foarte eficient afrodiziac asupra picto-modelului care roseste si-si priveste fisticit zona pubiana, nevazuta de telespectatori, dar admirata cu aplauze de intreaga clasa si, bineinteles, de autoare (care isi musca senzuala pensula, simtindu-se deja o maestra… ); la final, pack-shot-ul cu erectia tubului de Impulse animat sugereaza, dupa un procedeu deja comentat, ceea ce nu poate fi expus „pe oameni“.
Dupa aparitia acestui spot, subsemna