Vorbeam, mai de mult, despre vedetele consacrate ori întărite, în statutul lor public, de revistele "de specialitate". Se conturau, acolo, portrete fie maliţioase ori chiar calomniatoare (VIP, Naţional), fie afectiv-aprobatoare, evident, realizate, mai corect, cu acordul vedetei (Tv Mania, Unica, Elle etc.). Acest gen de publicistică devenea, într-o oarecare măsură, motorul creării unor asemenea persoane publice, conştiente, după posibilităţi, de necesitatea păstrării imaginii lor: Andreea Marin, vorbea, de pildă, idilic, de căsnicia ei; Mihaela Rădulescu - curajos despre sînii ei de acum şi căsnicia ei de atunci; ex-primarul Lis - pe un ton de justificare despre mondenităţile şi, pe atunci, infidelităţile lui. În Naţionalul din 8 septembrie o parte din vedetele sus-amintite au revenit în centrul atenţiei: Viorel Lis, cu un soi de reportaj să-i zicem conjugal, iar Andreea Marin, cu vestea, neaşteptată, a divorţului. În privinţa ex-primarului, lucrurile sînt, cel puţin la prima vedere, vesele: Oana şi Viorel îşi povestesc, de bună voie, idilica viaţă amoroasă. Cazul Andreei Marin este cu totul diferit: vedeta de la Surprize, surprize nu e deloc dornică să dea declaraţii presei; atît ea, cît şi soţul ei refuză să facă "dezvăluiri", mărginindu-se doar la confirmarea divorţului. Această discreţie nu poate fi decît salutată, ea reprezentînd un progres în trasarea limitelor dintre public şi privat chiar în cazul vedetelor. Interesant este, însă, demersul reporterului Naţionalului (Miron Manega), care, văzînd că doar din declaraţiile de bun-simţ ale protagoniştilor nu va face nici o brînză, şi că actualul divorţ nu se va apropia nici de cel al Dianei de Charles, nici de cel al Mihaelei Rădulescu de Ştefan Bănică jr., încearcă formula "documente ajutătoare": Jurnalul Andreei Marin (editat în vara aceasta la SC Jurnalul SA, conform Naţional). Pe lîngă o culegere de cug