•Autobuzele 23, 24, 25, 26, 26 barat, 32, 34 si 37 vor fi scoase din circuit
RATC va desfiinta, la mijlocul lunii septembrie, traseele exterioare, care asigura legatura cu Birnova, Paun, Osoi, Mogosesti, Dorobanti, Epureni si Rediu, deoarece au devenit nerentabile. Ultimele curse spre respectivele localitati vor fi efectuate pe 14 septembrie, conform graficului de parcurs. Sustinerea financiara a transportului de calatori in zonele invecinate a cunoscut semnificative dificultati in contextul diminuarii subventiilor virate la RATC. In plus, autobuzele care operau pe traseele exterioare necesitau un volum de reparatii mult superior celor care deserveau rutele din oras. Conducerea RATC a preferat solutia desfiintarii traseelor exterioare si datorita faptului ca lipsa de piese de schimb a impiedicat mentinerea in exploatare a majoritatii autobuzelor.
Cheltuielile facute de RATC pentru intretinerea parcului destinat traseelor exterioare nu au fost acoperite de incasarile realizate din vanzarea biletelor. "Nu mai putem garanta sustinerea traseelor exterioare. Trebuie sa facem fata unor cheltuieli uriase, fara sa realizam si incasari care sa ne compenseze eforturile", a declarat Petru Garlea, administratorul RATC. Ovidiu MARDARE
•Autobuzele 23, 24, 25, 26, 26 barat, 32, 34 si 37 vor fi scoase din circuit
RATC va desfiinta, la mijlocul lunii septembrie, traseele exterioare, care asigura legatura cu Birnova, Paun, Osoi, Mogosesti, Dorobanti, Epureni si Rediu, deoarece au devenit nerentabile. Ultimele curse spre respectivele localitati vor fi efectuate pe 14 septembrie, conform graficului de parcurs. Sustinerea financiara a transportului de calatori in zonele invecinate a cunoscut semnificative dificultati in contextul diminuarii subventiilor virate la RATC. In plus, autobuzele care operau pe traseele exterioare necesitau un volum de