Printr-o sesizare sosita pe adresa redactiei noastre, un cetatean din municipiul Pascani atrage atentia asupra modului in care salariatii serviciului de distributie a energiei electrice din municipiu inteleg sa-si faca datoria, incalcand prevederile contractuale dintre societatea prestatoare de servicii si consumatori.
Pe 23 august 1996, Vasile Cotic din Pascani incheie cu CONEL Pascani contractul de furnizare a energiei electrice nr. 3132, avand specificate prin articolele 1 si 2 obligatiile furnizorului (CONEL) si la articolul 3 indatoririle consumatorului, tot aici specificandu-se si conditiile de deconectare. Deoarece batranul nu locuieste permanent in Pascani, convine, printr-o cerere, sa plateasca trimestrial contravaloarea consumului de energie electrica. Acest lucru se intampla pana pe 23 august. In ziua respectiva, un angajat al CONEL Pascani, pe nume Murgoci, se deplaseaza la domiciliul lui Vasile Cotic si, in contradictie cu prevederile contractuale dintre furnizor si consumator, procedeaza la intocmirea procesului verbal de deconectare nr. 3601, in lipsa consumatorului. Prin acest procedeu, salariatul CONEL Pascani si implicit societatea de distributie a energiei electrice din municipiu au incalcat prevederile contractului de prestari servicii incheiat cu consumatorii prin neaplicarea conditiilor de avizare la articolul 3 punctul 2 alineatul 1 din respectivul contract stipulandu-se: "Neachitarea facturii prevede o majorare cu 2% pentru fiecare zi de intarziere", continuand apoi cu urmatorul punct, in care sunt prevazute conditiile pentru intreruperea energiei electrice, dupa cum urmeaza "intreruperea energiei electrice se face cu aviz de 3 zile lucratoare, dupa cea de-a 30-a zi calendaristica de la majorare". Or, in cazul lui Vasile Cotic, nici una din aceste dispozitii contractuale nu a fost luata in calcul, batranul fiind deconectat de la re