•Asiguratii de la Astra nu au fost anuntati atunci cand au fost preluati de Omniasig •Fiecare societate isi impune propriile conditii, care difera de la o firma la alta
Printre clientii permanenti ai societatilor de asigurari se numara si taximetristii, care si-au achizitionat masinile, in cea mai mare parte, cu plata in rate. Dupa ce asiguratii de la Astra au fost preluati de catre Omniasig, clientii primei societati nu au fost instiintati de aceasta schimbare. Odata cu schimbarea societatii de asigurare, se inregistreaza si o totala schimbare a datelor problemei, caci fiecare societate isi impune propriile conditii, care difera foarte mult de la o firma la alta. In acest caz, se constata o incalcare a conditiilor de asigurare impusa de firma, in defavoarea asiguratului, caci la punctul 15.11 se precizeaza extrem de clar ca "prevederile politei de asigurare, inclusiv conditiile de asigurare, pot fi modificate prin acordul partilor, atat inaintea incheierii contractului de asigurare, cat si oricand in timpul perioadei de asigurare, modificarile respective intrand in vigoare de la data convenita de parti", se precizeaza in anexa la polita de asigurare, care cuprinde conditiile de asigurare. Trecerea la o noua societate de asigurari presupune schimbarea datelor contractuale, o data ce partenerii din contract se schimba. Omniasig a aplicat propriile conditii fara ca asiguratii preluati de la Astra sa cunoasca acest lucru, ceea ce inseamna incalcarea contractului: cealalta parte nu si-a dat acordul, pentru simplu fapt ca nu a fost consultata.
In ceea ce-i priveste pe taximetristii care si-au achizitionat in rate autoturisme marca Daewoo, s-au lovit de o impunere aparuta dupa data semnarii politei.
"Dupa ce contractul a fost incheiat, am fost solicitat, ulterior, sa platesc o taxa speciala, pentru taximetrie. Am fost mai mult obligat sa pl