Formaţia André a fost unul din fenomenele muzicii uşoare, sau cum să-i spunem, neaoşe din ultimul timp. Amestecul de adolescenţă, alias puritate declarată cu prea mult tam-tam şi sexualitatea, ce-i drept fără obscenităţi, din textele cîntecelor au cucerit nenumăraţi fani, declanşînd o adevărată Andremanie. Prin parcurile bucureştene puteau fi auziţi din ce în ce mai mulţi copii fredonînd inocenţi "Ne iubim pe nisipul fierbinte / Nu mai sînt o fată cuminte". Pentru că, aparent, datorită vîrstei mai apropiate, precum şi datorită simplităţii melodice, cîntecele celor două adolescente se apropiau de gusturile copilăriei. Mesajele sexuale, pentru cei mai mici, erau umbrite de aparenţele ingenue; celor mai mari li se adresau direct, narîndu-le şabloanele vîrstei, într-un limbaj de trecere între textele idilice ale muzicii uşoare de altădată şi mai libertinul limbaj al hit-urilor actuale (lucru de înţeles, ţinînd cont că autorul versurilor este unul dintre taţi). Cert este că André, tocmai datorită amestecurilor sus-amintite (inocenţă - senzualitate, vechi şi idilic - nou şi libertin) au satisfăcut gustul unor fani de diverse vîrste, devenind fenomen de masă. La succesul lor a contribuit, probabil, şi înfăţişarea celor două soliste: fete drăguţe, dar nu frumoase, strălucind în stilul provincial ori marginal mediu, cu care nu pare o problemă să te identifici. Recent, ziarele şi emisiunile de televiziune s-au umplut de informaţii, scandaloase, despre André. De fapt, despre una dintre cele două Andree, cea mai mare şi mai orgolioasă dintre membrele trupei, Andreea Antonescu. Sînt deja arhicunoscute accesele ei de personalitate, precum cel din emisiunea Mihaelei Rădulescu, în care a făcut observaţii obraznice în legătură cu vîrsta moderatoarei. De asemenea, în ultimul timp se vorbea de neînţelegeri între Andreea Antonescu şi colega ei, Andreea Bălan, datorate, se pare,