•Clientii inca nu stiu ce se va intampla cu banii lor •Conducerea bancii pastreaza tacerea si inchide celularele •Ca de obicei, presa este de vina pentru dezastrul de imagine al unei institutii bancare
Conducerea Bancii Turco-Romane continua sa se joace cu nervii clientilor, care inca nu stiu cu siguranta care va fi soarta banilor incredintati BTR. Vineri, conducerea bancii se angajase sa informeze opinia publica in legatura cu posibilele modificari in situatia platilor, dupa ce banca a limitat sumele pe care clientii ar dori sa le recupereze. In urma cu doua zile, BTR a incetat platile pentru persoanele juridice, cu exceptia sumelor reprezentand salarii pentru personal, iar pentru persoanele fizice a limitat plafonul la 3.000 de dolari. De asemenea, BTR a decis sa efectueze plati doar persoanelor care s-au programat cu 48 de ore inainte. Masura a fost luata, in opinia directorului sucursalei iesene a BTR, Aurica Florea, pentru a evita o decapitalizare masiva a bancii. Atunci, Aurica Florea afirmase ca masura limitarii platilor este una temporara, iar ca pana astazi conducerea centrala a bancii ar putea reveni asupra deciziei initiale. Ieri, la sediul inchis al Bancii Turco-Romane din bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nu era afisat nici un anunt care sa ofere depunatorilor ieseni vreo informatie concreta despre situatia bancii. De asemenea, directorul sucursalei, Aurica Florea, nu a putut fi contactata telefonic, deoarece serviciul de telefonie mobila limitase accesul apelurilor catre mobilul acesteia. Pana la inchiderea editiei, serviciul de relatii publice al BTR nu a facut cunoscut nici un nou comunicat care sa ofere pozitia oficiala a bancii in evenimentul care ar putea deveni unul din cele mai mari cutremure din lumea financiar-bancara romaneasca.
Dezastru de imagine la BTR
Banca Turco-Romana a inceput sa dea semnal