Rablele de pe trotuare Pe trotuarul din fata blocului meu zace o rabla de masina care nu mai foloseste nimanui. Pe trotuarul din vecini, alte doua cazaturi impiedica circulatia pietonilor. Nimeni nu le-a miscat din loc de vreo cativa ani. Pe trotuarele bulevardului pe care locuiesc, alte 50-100 de j...
Rablele de pe trotuare Pe trotuarul din fata blocului meu zace o rabla de masina care nu mai foloseste nimanui. Pe trotuarul din vecini, alte doua cazaturi impiedica circulatia pietonilor. Nimeni nu le-a miscat din loc de vreo cativa ani. Pe trotuarele bulevardului pe care locuiesc, alte 50-100 de junk-uri ocupa terenul public. Lunile trecute, cand zelul domnului Basescu in a demola chioscurile aducatoare de bani (pentru Primarie, inclusiv) a devenit obsesie, m-am intrebat: oare de ce nu vede Primaria si miile de masini parasite, care ocupa trotuarele si chiar strazile Bucurestiului (ca, de altfel, ale tuturor oraselor din Romania)? De ce nu se gandeste nimeni la avantajele financiare pe care le pot aduce amenzile pentru bugetul local? Intre tipurile de poluare cu care ne-a blagoslovit tranzitia, poluarea cu rable se numara printre cele mai scandaloase. Indivizi aroganti, prost crescuti, care sfideaza regulile elementare de convietuire intr-o comunitate, isi lasa la vedere, in calea copiilor (blocandu-le si asa insuficientul teren de joaca), acele hidoase schelete metalice, ruginite, rau mirositoare, adevarate puiernite pentru sobolani. Neputinta primariilor in fata acestui fenomen, in conditiile in care fiecare primar a declarat ca va fi energic si va curata orasul, este egalata doar de nesimtirea celor care-si sfideaza vecinii si chiar interesele proprii. Iar daca nimeni nu stie exact ce e de facut, iata o posibila reteta canadiana. Daca patrula Politiei observa o masina neinmatriculata ca sta mai mult de 24 de ore pe trotuar sau in fata casei, afiseaza u