Astazi, incepand cu ora 10.00, in Sala Mare a Palatului Roznovanu are loc sedinta ordinara a Consiliului Local Municipal. Pe ordinea de zi are un loc privilegiat discutarea reorganizarii Regiei de Termoficare. Regia urmeaza sa se imparta in patru, iar nominalizarile pentru directori sunt urmatoarele: Romeo Mistreanu (Termoficare), Viorel Apreotesei (Ascensoare), Georgeta Gilca (Administratia de Cladiri) si Lucian Leonte (Centralele pe gaz metan).
O alta "chestiune arzatoare" care va fi disputata, dupa toate aparentele foarte dur, este aceea a traseelor pentru maxi-taxi. Saptamana trecuta, Comisia de Circulatie din cadrul Primariei a propus o serie de trasee de maxi-taxi, majoritatea ocolind rutele mijloacelor de transport ale RATC. In aparenta cel putin, prin stabilirea unor asemenea trasee, RATC ar fi favorizata, putand spera la o portita de scapare din colapsul ce pare iminent. In orice caz, daca vor fi aprobate de consilierii locali si sustinute de primarul Constantin Simirad, traseele ar intra in vigoare abia la sfarsitul primaverii, deoarece ar mai fi de parcurs cateva etape: elaborarea unui caiet de sarcini si apoi licitatia propriu-zisa. Primarul Constantin Simirad nu a analizat inca traseele, dar a promis ca va studia atent problema si, daca va fi cazul, va interveni. "Daca traseele sunt corecte, nu voi avea nimic de obiectat. In cazul in care mi se va parea ca nu se respecta anumite criterii si norme de corectitudine, voi obiecta. Dar nu ma pot pronunta inainte", a declarat Simirad.
Daca taximetristii nu se feresc sa obiecteze, partea cea mai avantajata din toata aceasta poveste - RATC - agreeaza din plin rutele propuse. Neculai Abalasei, inginerul-sef al RATC, considera ca proprietarii de maxi-taxi erau favorizati si beneficiau de un "regim special". El sustine ca, pe langa faptul ca folosesc statiile RATC, ei nu au un program fix si pot