•Gestionarul depoului Pascani, Virgil Stoleru, detine cheia misterului disparitiei a 2.600 tone de motorina •In cele trei rezervoare nu mai fusese depozitata motorina de doi ani
Gestionarul Depoului CFR Pascani a fost arestat, sambata, pentru delapidare, fals si uz de fals. Procurorii Parchetului de pe langa Curtea de Apel Iasi au emis, sambata, un mandat de arestare pentru 30 de zile pe numele lui Virgil Stoleru, fostul administrator al Depoului CFR Pascani. Capetele de acuzare pentru care a fost emis mandatul sunt: "delapidare, fals si uz de fals". Pe data de 14 noiembrie, intreaga presa locala semnala disparitia din rezervoarele Depoului CFR Pascani a unei insemnate cantitati de motorina. La inceput s-a crezut ca este vorba doar de 815 tone din totalul celor 2.600 tone depozitate aici; insa, pe parcurs, a iesit la iveala dimensiunea dezastrului. Intreaga cantitate de motorina depozitata aici, 2.600 tone, a disparut in conditii misterioase. Omul cel mai in masura sa dea o explicatie plauzibila pentru aceasta stare de fapt, gestionarul Virgil Stoleru, disparuse de la domiciliu inca din data de 7 noiembrie, cu o saptamana inainte de a fi demarate cercetarile, luand cu el si cheile de la casieria depoului. Ca urmare, politistii au fost nevoiti sa sparga un perete pentru a ajunge la documentele unitatii. Primele masuri luate de Politia TF Pascani au fost demiterea intregii conduceri a depoului si darea in urmarire generala pe tara a lui Virgil Stoleru. Cu toate acestea, nici o informatie noua nu a putut fi obtinuta. Mai mult, probele de rugina prelevate din cele trei rezervoare ale depoului au dus la o concluzie socanta: in aceste rezervoare nu mai fusese depozitata motorina de doi ani. Cu toate acestea, un control efectuat de Politia TF in septembrie nu scosese la iveala nici o ilegalitate pe raza Depoului CFR Pascani. La vremea respectiva, subiect