Sezonul intern de raliuri s-a bucurat de o mare afleunta de competitori la prima etapa Campionatul National de Raliuri editia 2001 a inceput la Brasov, prin etapa ce trebuia sa reconstituie Raliul Zapezii, numai ca iarna capricioasa a facut ca prima runda sa se deruleze pe asfalt. O alta surpriza pentru organizatori a fost numarul mare de concurenti aflati la start. Planul orar al competitiei a fost conceput pentru 40 de automobile, dar, cum la start s-au aflat 55, o proba speciala a fost anulata. Toata lumea a dorit sa vada noile automobile si intr-adevar, au avut ce sa vada. Pe linga Seat-ul WRC al lui Titi Aur, la start s-au aflat nu mai putin de opt Mitsubishi Lancer, in diverse modele, iar in aceste conditii, primele ierarhii erau asteptate cu nerabdare, iar surprizele nu au lipsit. In prima speciala, Heinz Gollner a stabilit cel mai bun timp, reamintind adversarilor sai ca este totusi invingatorul din ultima etapa a sezonului 2000. Tot in aceasta prima proba, la numai 300 m de start, Horatiu Savu (Ford Escort), a abandonat, dupa ce i s-a distrus suspensia fata. A venit apoi rindul lui Titi Aur sa obtina cel mai bun timp in proba secunda, pentru ca Mihai Leu sa reuseasca o serie impresionanta de trei victorii pe "speciale". Astfel, la jumatatea competitiei, Leu avea un avans de citeva secunde fata de Gollner si Aur, ultimul recunoscind ca se adapteaza mai incet cu noul Seat. Partea a doua a raliului avea, insa, sa fie dominata de multiplul campion national, care a cistigat trei probe din patru si a reusit sa invinga in prima runda a sezonului cu un avans de 2,8 secunde fata de Heinz Gollner si 3,5 fata de Mihai Leu. "A fost o zi foarte buna pentru mine. Asa cum ma asteptam, m-am chinuit putin si dupa fiecare viraj m-am gindit ca puteam merge mai tare. In ceea ce priveste masina, am avut citeva necazuri cu cutia de viteze, care este conceputa pentru trasee mai si