Revistele mondene sau gen magazin sînt, printre altele, maestre în reflectarea, augmentarea sau crearea imaginii unor vedete sau pseudovedete. Sursele lor de inspiraţie, sînt, în general, prezentatori sau realizatori de emisiuni, actori, cîntăreţi. În ultimul timp multe din acest gen de publicaţii păreau să fi intrat într-un impas: pe lîngă Mihaela Rădulescu, Andreea Marin, Andrelele, Delia, Paula Seling... piaţa autohtonă de vedete cam secase. Emisiunea, deja veşnică, de manele de la Acasă, precum şi look-ul diferit al unora dintre promotorii acestui gen muzical au adus un "suflu nou" peisajului publicistic: interpreţii manelelor au devenit, şi ei, vedete acceptate. Băieţii de la L.A. sînt, în cea mai mare parte, responsabili de această schimbare: în primul rînd, însăşi denumirea lor te pune pe gînduri: cînd nu ştii ce fel de muzică interpretează, îţi imaginezi ceva high-class American şi fancy. Ca spectator neiniţiat, eşti foarte uimit cînd cei trei dau drumul la manele. Abia atunci îţi dai seama că numele formaţiei nu vine de la Los Angeles (decît, poate, în plan secund) ci, probabil de la numele lor: Liviu, Ache şi Adi. Şi că, vorba articolului din Privirea (nr.6, aprilie 2001), "manelele au pătruns în lumea bună"; de altfel, în poza alăturată articolului, cei trei sînt pozaţi în frac, pentru că pe Internet răspund la adresa "Lorzii manelelor". Iar lorzii au ajuns şi în reviste din lumea bună, precum Viva, numărul din 28 martie, unde Liviu, Adi şi Ache au consacrate patru pagini. Viva i-a ales drept subiect pentru că "sînt un anotimp", adică un fenomen, şi abundă în fani, şi, mai ales, fane: una dintre admiratoarele prezente în paginile revistei i-a dăruit lui Ache un portofel din denim, pe care a brodat, cu steluţe argintii, numele formaţiei; şi asta numai după ce i-a pus pe toţi membrii trupei să privească albumul făcut special
pentru ei, cu poze ş