Putini se asteptau ca directorul RATC sa ia o masura atit de dura. "Vom face controale la singe. Toti cei prinsi furind vor fi dati afara", a spus Petru Girlea. Estimativ, vatmanii si soferii care iau bani de la calatori fara sa elibereze bilet produc regiei o paguba lunara de 600 milioane de lei Cei patru soferi ciubucari ai RATC, prinsi vineri in flagrant delict de catre reporterii de la "Monitorul", au fost concediati ieri. Comisia de disciplina a regiei, care s-a intrunit ieri dupa-amiaza, a decis desfacerea Contractului de Munca cu litera "i" in cazul fiecaruia dintre cei patru. "Daca vor mai exista astfel de cazuri, pedepsele vor fi pe masura", a declarat ieri, ferm, Petru Girlea, directorul RATC. Reteta cu care cei patru isi rotunjeau veniturile este una cit se poate de simpla si este practicata la RATC pe scara larga. Soferii primesc bani de la calatori, insa, de foarte multe ori, "uita" sa le elibereze si biletul de calatorie. Sau, la fel de frecvent, angajatii RATC primesc de la ieseni citeva mii de lei, de regula mai putin decit costa un bilet, si isi protejeaza clientii in cazul in care apare controlul. "Comisia de disciplina a ajuns la concluzia ca cei patru, Cristian Dahorea, Iulian David, Lucian Enache si Cristian Ciubara, nu mai pot lucra in cadrul regiei", a declarat Iulian Stoica, inginerul-sef al RATC. In declaratiile pe care le-au dat comisiei de ancheta, cei patru au invocat motive din cele mai trasnite. Doi dintre ei au negat cu inversunare ca au luat bani fara a elibera bilete, in timp ce Cristian Dahorea, care conducea autobuzul IS-03-BSV, a spus ca persoana care i-a dat banii "i-a aruncat pe bord. Din cauza ca in momentul respectiv autobuzul era in mers, nu am putut numara banii, iar la statia urmatoare, persoana a coborit". La rindul sau, Cristian Ciubara, vatmanul trmvaiului cu numarul de marca 111, a spus ca a eliberat un bilet compostat p