Organizare – Impecabila. Desi sintem in Italia, proiectiile incep la timp. Hiper-eficienta staffului e insa dinamitata de zelul rigorist al plasatoarelor de la Teatro Nuovo Giovanni da Udine, care se inversuneaza sa ridice un rind intreg pentru a te aseza pe singurul loc ramas liber – in timp ce la etaj sint galerii intregi neocupate. ||||
Selectie – Foarte buna. Titluri recentissime, evident, in spiritul autopropus: acela de a prezenta cinematograful comercial din Asia indepartata. Din pacate, over-doza de filme (cite 10-11 pe zi) exclude reluarile; nu poti recupera un film decit pe video sau DVD. |||
Facilitati – Hotel, cu mic dejun inclus. Reducere de 15% la citeva restaurante unde se maninca foarte bine (doar sintem in Italia). Acces e-mail, si chiar fax + telefon. |||
Peisaj – Relaxant: Udine este un orasel elegant, curat, pitoresc, cu stradute pavate, ronduri cu lalele, multe piriuri limpezi strecurindu-se prin fata caselor cu obloane si cu lebede plutind impasibile. Piazza della Liberta este considerata „cea mai frumoasa piata venetiana de pe terra ferma“, iar perspectiva de pe esplanada castelului din virf este unica. Si, sa nu uitam, Venetia insasi e la cca 1 ora cu trenul. |||
Glamour – Staruri asiatice. ||
Figuri – Asiaticii cu copii mici, de obicei, intra dupa ce filmul a inceput si ocupa un rind intreg. Circa zece minute dupa, inca ii auzi vorbind – tare – incercind sa reconstituie ce s-a intimplat pina atunci. Figura cea mai energica: o femeie intre 30 si 40 de ani, chip de stahanovista nord-coreeana, cu parul in codite prinse in elastice à la Björk si imbracata in helance gri-petrol. Daca, pe ecran, cineva e impuscat, copiii izbucnesc intr-o chiraiala nestavilita... Cheala cu tatuaj pe cap e un new entry: mica, rotunjoara, fumatoare, imbracata mereu in negru si cu ochelari cu rame rotunde si groase. De departe, zici ca-i c