Astfel, vor fi eliminate nemultumirile legate de facturarea din oficiu a consumatorilor care nu sint gasiti acasa "Electrica" SA - Filiala Braila va introduce metoda facturarii prin autocitire pentru toti consumatorii casnici din municipiu. "Actiunea nu se va reduce doar la abonatii arondati casieriei de pe Dorobanti, ci si la ceilalti. Deocamdata, insa, va mai dura pina se va generaliza metoda", ne-a declarat Marius Chiobas, directorul de marketing al "Electrica" - Braila. Aceasta, din cauza ca Filiala nu are inca spatiu pentru inca o casierie, care ar trebui deschisa pentru zona Viziru - unde se regaseste cea mai mare concentratie de locuitori din municipiu. "Odata generalizata metoda, nu vor mai exista fel de fel de nemultumiri legate de facturarea din oficiu, dupa un index banuit de cititorii - incasatori atunci cind abonatii nu sint gasiti acasa", a aratat sursa citata. Astfel de nemultumiri exista destule, chiar de la una dintre sesizarile, pe aceasta tema, primita la redactie, pornind discutia cu directorul de marketing al "Electrica" - Braila. In aceasta sesizare, abonatul Vasile George Stoica - str. Plevna nr. 197, in virsta de 74 de ani - reclama faptul ca, la inceputul lunii aprilie, cititorul-incasator al "Electrica" i-a trecut din oficiu - negasindu-l acasa - un consum de 100 kwh pe lunile februarie si martie. In factura figurau, de fapt, 93 kwh cu tariful social, de 767 lei/kwh, iar restul de 7 kwh la pretul de 3.301 lei. Abonatul intreaba de ce i s-au trecut din oficiu 100 kwh pe 2 luni, daca el anterior inregistra un consum mediu de 70-80 kwh pentru o astfel de perioada si daca tot nu i s-au putut calcula decit 93 de kwh la tariful social, de ce nu i s-au trecut din oficiu doar atit? In plus, Vasile George Stoica se intreaba de ce in doua luni i s-au considerat doar 93 de kwh cu tarif social cind, de fapt, se acorda 50 kwh lunar? Directorul Chioibas e