IULIUS MALL se adreseaza unui segment foarte larg de cumparatori. Piata tinta o reprezinta oamenii cu venituri medii si mari din judetul Iasi.
Produsele si serviciile care se gasesc in mall se adreseaza practic tuturor categoriilor de varsta. Magazinele cu articole de imbracaminte, incaltaminte, pielarie, jucarii, electrocasnice, suveniruri, de decoratiuni interioare, muzica, parfumuri si cosmetice, lenjerie, bijuterii, ceramica, cofetaria, patiseria, barurile, restaurantul, cafeneaua, floraria, Kidsland-ul, bomboneria, farmacia, spalatoria ecologica, agentiile de turism, posta, serviciile de telefonie fixa si mobila, reprezinta universul unde oricine poate sa-si satisfaca fiecare dorinta.
In plus, orientarea de marketing a tuturor vanzatorilor dobandita in urma cursurilor sustinute cu specialisti in domeniu, il face pe fiecare cumparator sa simta ca a facut alegerea perfecta.
Clientii sunt convinsi ca ori de cate ori vor veni sa faca cumparaturile si sa-si petreaca timpul la IULIUS MALL, se vor bucura de confortul, ambianta placuta si de profesionalismul cu care numai aici au fost obisnuiti.
IULIUS MALL a introdus conceptul "One Stop Shopping" in Estul Romaniei.
"One Stop Shopping", acesta este conceptul pe care IULIUS MALL l-a introdus in Estul Romaniei. Clientul economiseste timp si bani facand toate cumparaturile din acelasi loc. Prin functiile de centru de divertisment, cultural si comercial, mall-ul acopera toata cererea bunurilor de larg consum si servicii existenta pe piata.
Remember IULIUS MALL
UN AN DE CUMPARATURI FERICITE
Scopul evenimentelor speciale organizate de IULIUS MALL este de a obisnui cumparatorii cu ideea ca acesta este centrul de entertainment al orasului. Dar nu numai atat. Odata adunati aici, strategia IULIUS MALL este de a-i face pe acestia sa cumpere