Traseul regizorului Claudiu Goga este interesant de urmărit şi pentru că scoate la iveală un creator tînăr, extrem de profund, de serios şi, nu în ultimul rînd, de modest. Fără să facă valuri, fără să fie preocupat mai mult de imagine, decît de spectacole, fără să intre cu voluptate în dezbaterea unor false probleme, Claudiu Goga, avînd har, este dedicat teatrului de bună calitate, acel teatru de valoare care rămîne peste timpul agitat pe care-l parcurgem. Nu vrea succesul rapid şi cu orice preţ. Mai toate spectacolele lui sînt studii aplicate pe text, sînt propuneri de performanţă pentru actori. Aproape de sfîrşitul facultăţii (student al lui Valeriu Moisescu), Claudiu Goga a avut o şansă: Mircea Cornişteanu şi invitaţia lui la Braşov, la teatrul "Sică Alexandrescu" pe care îl conducea. Dar a avut şi inteligenţa să o evalueze corect şi să o exploateze la maximum. Conu' Leonida, Şantaj, Portret de criminal, Căsătoria, spectacole lucrate la Braşov cu o echipă de mari actori profesionişti, dar şi cu tineri actori conştienţi de dimensiunile şi eforturile profesiei, spectacole care au atras atenţia, în mod constant, oamenilor de teatru. Numele său a devenit o garanţie pentru calitate. Deşi a avut constant oferte şi în Bucureşti, regizorul s-a ţinut departe, lucrînd cu mare plăcere în provincie. Astăzi, platforma lui este o serioasă carte de vizită.
În stagiunea aceasta, s-a hotărît să spună "da" Capitalei. Mai exact, Teatrului Mic. Spectacolul se numeşte Spionul balcanic de Dusan Kovacevic (traducere de Octavia Nedelcu) şi aş spune că este o continuare a investigaţiilor regizorului pe două planuri: unul - al autorului, nu de mult Goga punînd în scenă o altă piesă, Tărîmul celălalt, la Galaţi; al doilea - al unei teme axate pe o anumită perioadă politică şi istorică a ţărilor fost-comuniste, demers pornit cu Portret de criminal, în stagiunea trecută, la Braşo