Printr-un program special, Guvernul a declansat o ampla campanie de promovare a produselor si serviciilor romanesti. Institutiile, societatile comerciale, prestatorii de servicii, producatorii etc. pot deveni membri ai acestui program si, implicit, pot utiliza pentru produsele lor sigla programului: simbolul soarelui Institutiile, societatile comerciale, prestatorii de servicii, producatorii etc. care tin la imaginea lor si care isi doresc o recunoastere imediata a calitatii produselor pe care le promoveaza au posibilitatea sa-si "netezeasca" drumul. Cel putin asa promite Asociatia pentru Promovarea Produselor si Serviciilor -Romania (APPSR), organism care functioneaza pe linga Guvern, printr-un program pe care a inceput sa-l puna in aplicare si care se numeste "Fabricat in Romania" (FIR). La inceputul acestei saptamini, Sorin Lucian Ionescu, director de comunicare in cadrul FIR, a venit la Birlad pentru a prezenta programul edililor orasului. Conducerea primariei il va face, la rindul sau, cunoscut agentilor economici din oras. Programul are ca obiectiv principal sa restituie acestei sintagme sensul ei originar, prin includerea oricarui produs si serviciu de orice natura (comerciala, culturala, de divertisment, educationala etc) care, obligatoriu, provine din Romania. Intentia APPSR este de a declansa o ampla campanie de promovare a produselor romanesti pe piata interna si internationala, si, in paralel, de sensibilizare si orientare a romanilor catre produsele autohtone. Odata scopul atins, Guvernul vede ca efect redresarea economiei romanesti, precum si consolidarea Romaniei pe plan international. Sintagma "Fabricat in Romania" defineste provenienta unor produse, iar sigla va fi simbolul soarelui, intilnit foarte adesea in reprezentarile decorative pe obiectele de cult sau de uz general create pe teritoriul tarii noastre. Intentia este ca aceasta sigla sa devina r