Desi administratia locala ar fi (sau ar trebui sa fie) institutia cea mai indreptatita sa procedeze la efectuarea unui control privind activitatea operatorilor particulari de maxi-taxi, cea care a facut pana la urma acest pas a fost Prefectura. Acuzand Primaria ca nu face nimic pentru a salva RATC, regie care a inceput sa aiba pierderi de miliarde de lei, si nici pentru a pune ordine in randul firmelor de maxi-taxi, prefectul Corneliu Rusu Banu a solicitat Directiei de Finante si Serviciului Circulatiei sa introduca legalitatea in aceasta zona a transportului.
"Controlul a scos la iveala faptul ca alaturi de foarte multi operatori ieseni privati de maxi-taxi, pe drumurile Iasiului activeaza si firme din zone dintre cele mai indepartate ale tarii. De pilda, au fost descoperiti operatori din judetele Constanta si Suceava, care venisera la Iasi pentru ca aici, oricum, nu-i controleaza nimeni. Asa ceva nu se mai poate. A venit vremea ca Primaria sa-si faca ordine in curtea sa, iar daca primarul nu vrea, vom face noi curatenie", a declarat prefectul Corneliu Rusu Banu.
Echipele alcatuite din reprezentanti ai Prefecturii, Serviciului Circulatie si Directiei de Finante au inceput deja sa imparta amenzi firmelor de maxi-taxi si sa ridice actele soferilor aflati in ilegalitate. (C.O.)
Desi administratia locala ar fi (sau ar trebui sa fie) institutia cea mai indreptatita sa procedeze la efectuarea unui control privind activitatea operatorilor particulari de maxi-taxi, cea care a facut pana la urma acest pas a fost Prefectura. Acuzand Primaria ca nu face nimic pentru a salva RATC, regie care a inceput sa aiba pierderi de miliarde de lei, si nici pentru a pune ordine in randul firmelor de maxi-taxi, prefectul Corneliu Rusu Banu a solicitat Directiei de Finante si Serviciului Circulatiei sa introduca legalitatea in aceasta zona a transportului.
"Cont