•Intreruperea a fost inregistrata in momentul in care se listau facturile corespunzatoare lunii iulie •Dupa remedierea avariei, computerele au listat datele din luna iunie •Reprezentantii regiei se felicita pentru performantele echipamentului electronic pe care il au la dispozitie
Ieri, toti administratorii asociatiilor de proprietari au fost dati peste cap de anexele la facturile de apa emise de catre Regia Autonoma Judeteana de Apa-Canal, corespunzatoare consumurilor de apa pe luna iulie.
Concret, administratorii care achitasera contravaloarea apei catre regie s-au trezit ca erau instiintati ca nu platisera nici un ban catre RAJAC .
Datele primite de la regie aratau ca sumele achitate de catre administratori corespund lunii anterioare, respectiv iunie, fara a se preciza nimic despre platile facute pentru luna iulie.
Surprinsi, administratorii s-au adresat imediat conducerii Regiei Autonome Judetene de Apa-Canal. La randul lor, reprezentantii regiei, surprinsi de nemultumirile presedintilor asociatiilor, au trecut la verificarea anexelor pentru a descoperi ce s-a intamplat. S-a constatat ca datorita unei defectiuni survenite in cursul zilei de marti, 7 august, la sistemul de alimentare cu energie electrica a sediului RAJAC, s-a produs blocarea sistemului de calcul electronic al regiei.
Evenimentul a avut loc in momentul in care se listau anexele la facturile emise catre asociatiile de proprietari corespunzatoare consumurilor de apa din luna iulie.
"Acest fapt a determinat listarea unor date corespunzatoare lunii anterioare, adica iunie, care fusesera deja comunicate clientilor nostri in luna respectiva", ne-a declarat purtatorul de cuvant al RAJAC, Tudor Tudose.
Dupa ce presedintii asociatiilor de proprietari au fost pusi pe jar de pana de curent de la RAJAC, conducerea a dat publicitatii un comunicat pentru lin