•De la sfarsitul lui august, inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului vor putea aplica amenzi substantial marite
Iesenii se arata tot mai nemultumiti de produsele pe care le gasesc in multe dintre magazinele din municipiu. Problemele apar mai putin in centru, fiind din ce in ce mai numeroase la periferiile orasului. Din datele oferite de Ioan Haraga, seful Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului, in ultimul timp s-a dublat numarul reclamatiilor facute de ieseni, care au ca obiect calitatea sub orice critica a unor alimente comercializate de o serie de unitati de profil din Iasi. Haraga a afirmat ca inspectorii OJPC raspund solicitarilor cetatenilor si se deplaseaza in fiecare zi acolo unde este nevoie de ei. In ultimul timp, s-au aplicat amenzi in valoare de 100 de milioane de lei.
"Incercam sa ne facem datoria. Ne deplasam de fiecare data la fata locului si luam masurile care se impun. Uneori aplicam amenzi, alteori, in cazuri mai grave, inchidem unitatea care s-a facut vinovata de incalcarea prevederilor in vigoare. Din nefericire, valoare mica a amenzilor pe care le putem aplica duce de multe ori la recidiva din partea comerciantului", a spus Ioan Haraga.
Conducerea Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului spera insa ca, incepand cu 28 august, situatia sa se schimbe in bine. De la sfarsitul lui august, inspectorii OJPC pot aplica in mod legal amenzi mult mai consistente. Drept urmare, se asteapta o diminuare a cazurilor in care cetatenii Iasului vor cumpara marfa depreciata de la magazinele de cartier. (C.O.)
•De la sfarsitul lui august, inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului vor putea aplica amenzi substantial marite
Iesenii se arata tot mai nemultumiti de produsele pe care le gasesc in multe dintre magazinele din municipiu. Problemele apar mai put