•Hozoc l-a indemnat pe Simirad sa renunte la "ambitia prosteasca de a-si impune propriile reguli"
Considerata o problema de maxima actualitate, disputa iscata de refuzul operatorilor de maxi-taxi de a participa la licitarea traseelor a fost abordata si de consilierii locali liberali. Dupa parerea lui Florin Hozoc, boicotul firmelor de maxi-taxi reprezinta un refuz la "ambitia prosteasca a lui Simirad" de a-si impune propriile reguli. "Simirad vrea sa transforme caii in boi. Prin refuzul lor, firmele maxi-taxi au dovedit ca sunt niste cai de rasa", a spus alesul municipal.
Liberalul i-a sfatuit pe patronii de maxi-taxi sa nu se prezinte la urmatoarele licitatii si sa sprijine proiectul Partidului National Liberal. Hozoc a declarat ca proiectul de hotarare tine seama de doua realitati pe care autoritatile locale sunt obligate sa le respecte. In primul rand, serviciul de maxi-taxi este deosebit de util si prin urmare el nu trebuie ingradit, ci dezvoltat. In al doilea rand, firmele de maxi-taxi trebuie aparate de concurenta neloiala din partea altor firme neautorizate, cu aceeasi activitate.
Liberalii propun pentru dosarul de autorizare o serie de documente, printre care copii dupa: cartea tehnica a autovehiculului, revizia tehnica anuala, asigurarea autovehiculului, actele societatii care solicita autorizarea, documentul de plata a taxei anuale de autorizare etc. Respectivele taxe anuale de autorizare se vor stabili functie de confortul oferit de transportatorii de maxi-taxi, astfel: 48 de milioane de lei pe an pentru masinile cu 5-11 locuri, mai vechi de cinci ani; 36 de milioane de lei pe an pentru masinile cu 5-11 locuri, mai noi de cinci ani, dar fara dotari speciale; 24 de milioane de lei pe an pentru masinile cu 5-11 locuri, mai noi de cinci ani si cu dotari speciale. "Consideram ca propunerile noastre reprezinta o oferta pe care tr