Operatorii prezenti ieri la licitatie au oferit in total peste 100 de milioane de lei pentru a intra in posesia traseelor prezentate de Primarie •Cea mai solicitata ruta a fost aceea care face legatura intre zonele Alexandru cel Bun si Tatarasi, prin Podu Ros
Licitatia s-a desfasurat intr-o liniste deplina si fara nici un fel de incidente, in deplina concordanta cu negocierile din ultima perioada dintre Primarie si operatorii de maxi-taxi.
La intrunire au fost prezente trei societati si o asociatie a operatorilor de maxi-taxi, care au licitat prin intermediul plicurilor pentru cele 17 trasee prezentate de Primarie.
In urma licitatiei, doar 11 din acestea au fost ocupate, restul de sase fiind considerate de operatori ca fiind nerentabile. Cel mai licitat a fost traseul numarul 114: Rond Zimbru - Podu Ros -Socola - Baza 3 - Rond Doi Baieti. Suma oferita pentru aceasta ruta considerata a fi cea mai rentabila a ajuns la peste sapte milioane lei lunar, aproape dublu fata de celelalte trasee.
Cei mai "agresivi" in cadrul licitatiei au fost reprezentantii firmelor Minibuz, cu opt echipaje, care au licitat separat pentru 11 trasee si au oferit, in total, peste 45 de milioane de lei. Pe locul doi s-a aflat Prodan SRL, care a licitat tot pentru 11 rute si a oferit, in total, peste 30 de milioane de lei.
De joi incepe vanatoarea celor aflati in ilegalitate
"Am licitat asa de mult pentru ca sa nu stam acasa. Multe din masinile operatorilor nostri sunt luate in rate. Decat sa le tinem in fata blocului, mai bine mergem pe traseele care ni s-au parut mai convenabile", a declarat reprezentantul firmei Minibuz, Costel Pristavu.
Ceilalti doi participanti, Trianon Service si CityTrans, au licitat doar pentru sase trasee, respectiv, doua trasee. Suma licitata de prima firma a fost de 24 de milioane de lei, iar cea de-a