* De la sala Dacia şi Arenele Romane la Fundaţia Dalles * Comarnescu şi Paul Sterian semnalaţi ca heralzi ai Criterionului * Cotruş - poet proletar şi bard oficial al Legiunii
* Nae Ionescu în vizită la tabăra legionară de la mare * Cioran se întoarce şi zice
* Afişe cu Vlad Ţepeş, Grigore Forţu şi Krishnamurthi
Când am intrat în Bucureşti pe la începutul deceniului patru, sălile de întruniri îşi aveau fiecare clientela lor, de conferenţiari şi auditori. Am mai apucat şi sala Dacia de care se vorbeşte în presa antebelică şi în Caragiale, odinioară sala întrunirilor politice prin excelenţă. Ea decăzuse pentru că în 1932 aici se mai ţineau, în zilele de Duminică, doar întâlnirile şi horele servitorilor români originari din Transilvania, când servitorimea de unguri şi secui îşi celebra întâlnirile şi jocurile tradiţionale într-o sală a restaurantului Amiciţia de pe strada Zalomit, de lângă Cişmigiu. Tot o sală veche era şi Liedertafel de pe strada Academiei, vis-à-vis de hotel Majestic sau Turnverein de pe Brezoianu, din spatele clădirii Operei, care în '38 avea să dispară şi ea. Dar clasica tribună şi vadul principal al cuvântătorilor în public era acum marea sală a Fundaţiei Carol I de pe Calea Victoriei, peste drum de Palatul Regal, cu parter şi două niveluri de balcoane.
Pe la începutul deceniului patru a fost inaugurată pe bulevardul Brătianu moderna clădire a Fundaţiei Dalles, cu o sală de conferinţe şi concerte şi un larg spaţiu pentru expoziţii de artă plastică. Aici la Dalles a avut loc, cu semnificaţia unui manifest, expoziţia tinerilor artişti plastici organizată de Asociaţia Criterion în scurta dar semnificativa ei existenţă. Activitatea Criterionului începuse în toamna lui '32 dar ea fusese semnalată din iunie, acelaşi an, de un articol publicat de Mihail Sebastian în Cuvântul, care se intitula Doi scriito