Divizarea Regiei de Transport in Comun a fost din nou amanata. Conform declaratiilor conducerii Primariei, masura a fost luata pentru a se realiza din nou o verificare, de aceasta data, mult mai temeinica, a avantajelor pe care le aduce divizarea regiei, in transportul electric si cel auto. "Amanarea divizarii regiei a fost facuta pentru a se alcatui un plan extrem de bun pentru realizarea masurii. Dupa cele 60 de zile vom determina toti pasii care trebuie facuti pentru ruperea transportului auto de cel electric", a declarat viceprimarul Vasile Munteanu.
Acesta a precizat ca studiul va fi facut probabil de angajatii Universitatii Tehnice" Gh. Asachi", care sunt considerati cei mai buni specialisti pentru realizarea proiectului.
Reamintim ca municipalitatea doreste separarea Regiei de Transport la Iasi, in doua activitati distincte: una care sa cuprinda transportul electric si alta care sa cuprinda transportul auto. Din acestea, doar prima ar urma sa fie subventionata de Primarie, in timp ce sectia de transport auto ar functiona ca o societate comerciala. Masura divizarii ar fi luata pentru introducerea treptata a transportului ecologic la Iasi, respectiv tramvaie si troleibuze in detrimentul autobuzelor. Conform proiectelor Primariei, in anul 2004, la nivelul Iasului, ar trebui sa mai exsite doar un singur traseu de autobuz.
Marius PILA
Divizarea Regiei de Transport in Comun a fost din nou amanata. Conform declaratiilor conducerii Primariei, masura a fost luata pentru a se realiza din nou o verificare, de aceasta data, mult mai temeinica, a avantajelor pe care le aduce divizarea regiei, in transportul electric si cel auto. "Amanarea divizarii regiei a fost facuta pentru a se alcatui un plan extrem de bun pentru realizarea masurii. Dupa cele 60 de zile vom determina toti pasii care trebuie facuti pentru ruperea transportului auto de cel e