"Vrei bilet, domnule? Tine zece bilete si joaca carti cu ele"
•A declarat ieri un operator maxi-taxi, care a mai spus ca "noi suntem interesati de bani in acest moment si nu de tichete" •Soferii afirma ca din cauza ordonantei care prevede modificarea masinilor nu au cum sa imbunatateasca nici calitatea serviciilor oferite •In acest timp, majoritatea soferilor au declansat o adevarata ofensiva de capatuiala pentru ca nu stiu ce li se va mai impune anul viitor
Desi multi ieseni s-au bucurat de reaparitia microbuzelor de tip maxi-taxi la nivelul Iasului, care aduc un plus necesar fata de serviciile oferite de Regia de Transport in Comun, in ultima perioada, calatorii au inceput sa se planga de calitatea serviciilor. In primul rand este vorba de conditiile de calatorie. Daca aglomeratia in aceste tipuri de mijloace de transport este de inteles, tinand cont de numarul redus al masinilor ramase pe trasee in urma licitatiei, nu la fel se poate vorbi de modul cum sunt intretinute microbuzele si mai ales interiorul acestora. "Merg zilnic cu microbuzul din zona CUG in Copou si majoritatea masinilor iti lasa un gust amar cand urci in ele. Parca ar fi din anii '40 , asa sunt de prafuite si au scaune urate. Oricum, urc de nevoie, nu am ce face", spune Andreea Radut, unul din calatorii nemultumiti.
Contactati, reprezentantii operatorilor de maxi-taxi spun ca, de fapt, conditiile de transport oferite de ei nu se vor schimba prea mult pana la inceputul anului viitor. Acestia sunt ocupati in acest moment sa respecte cat mai repede ordonanta de guvern care prevede ca microbuzele, pentru a desfasura activitatea de maxi-taxi, trebuie sa aiba cel putin zece locuri pe scaun. Astfel, conform termenului, in urmatoarele trei luni, toti sunt ocupati cu modificarea masinilor, fara a mai tine cont de calatori. "In acest moment nu avem cum sa schimbam calita