•In acest moment, aici lucreaza doar doi angajati din sapte, desi numai in trei zile de la infiintare au fost depuse peste 70 de sesizari •Norocul municipalitatii a fost ca primele reclamatii cuprind doar rafuieli personale ale locatarilor cu proprii administratori
Mult asteptatul Serviciu de Control al Asociatiilor, infiintat acum patru zile, in urma unei ordonante de guvern, este deocamdata o mare cacealma la Primaria ieseana.
Din cei sapte angajati necesari pentru actiunile de control, pana acum, conducerea Primariei a gasit doar doi, desi recunoaste ca doar in trei zile de la infiintare, Serviciul de Control al Asociatiilor a primit nu mai putin de 70 de sesizari asupra neregulilor din cadrul asociatiilor. In plus, pe langa reclamatiile depuse, alti zeci de locatari s-au prezentat la acest serviciu pentru a se interesa ce acte trebuie sa aduca pentru a le fi luata in consideratie sesizarile deoarece intentioneaza sa depuna sesizari impotriva propriilor administratori. Norocul Primariei consta in faptul ca marea majoritate din cei care au depus pana acum reclamatii au mai mult rafuieli personale cu propriul administrator pe care vor sa-l vada cu orice chip scos afara din asociatie.
"Pana acum am primit in jur de 70 de sesizari. Multe din acestea, se vede de la o prima citire, reprezinta rafuieli personale ale locatarilor cu administratorii si nu au nici un element care sa certifice vinovatia administratorilor. Sunt insa si reclamatii foarte serioase", a declarat Violeta Ionescu, sefa serviciului de Audit din cadrul Primariei.
Acesta a precizat, de asemenea, ca multe din sesizari nu au legatura cu activitatea Serviciului de Control al Asociatiilor. Cele mai multe din acestea se refera la hidroizolatiile personale realizate pe terasele blocurilor, care nu intra in sfera de control a acestui serviciu. Conducerea Primariei a tinut