Minibuzele "Renault-Master" trebuie modificate in ceea ce priveste sistemul de incalzire a cabinei. "Noi le primim cu carte de identitate", a aratat directorul general al "Braicar" Microbuzele "Renault-Master", cumparate de municipalitate pentru SC "Braicar" SA, intimpina probleme cu omologarea la Braila. Dupa cum au aratat reprezentantii SC APAN, firma concesionara "Renault" in zona Braila-Galati, prin care s-au comandat microbuzele, problemele se datoreaza sistemului de incalzire cu care este dotat microbuzul. Mai concret, in opinia RAR, acest sistem este deficitar, solicitindu-se firmei franceze producatoare suplimentarea lui. Neomologarea microbuzelor, asa cum au fost ele fabricate, a stirnit mirarea reprezentantilor "Renault", mai ales ca astfel de situatii n-au mai aparut in Europa, privitor la marca "Master", practic, ultimul model la aceasta clasa de autovehicule produse de firma franceza. Reprezentantii "Renault" au ajuns la concluzia - destul de trista, pentru ei - ca "modernismul marcii trebuie adaptat legilor romanesti", desi ideal ar fi fost ca situatia sa fie exact opusa. "In orice alta tara, ele se pot inmatricula", au aratat oficialii francezi. Directorul general al "Braicar", Cornel Sandulescu, explica mai pe larg cum stau, de fapt, lucrurile: "E o chestie oarecum discutabila. Microbuzele sint superbe, ultramoderne, depasind, la acest capitol, toate celelalte microbuze care efectueaza transport de persoane in municipiu. La omologare, s-a pus, insa, problema ca «Renault-Master» are sistemul de incalzire in bord, fara a avea unul suplimentar si in salon, unde stau pasagerii. Spatiul destinat pasagerilor oricum nu este despartit de locurile din fata, iar incalzirea din bord ar putea face fata intregii cabine. De altfel, majoritatea covirsitoare a microbuzelor din transportul public nu au un sistem de incalzire suplimentar. S-a pus problema aceasta in ca