De curind, s-a incheiat la Bucuresti Internetics, primul festival al Internet-ului romanesc. Acesta a urmarit recunoasterea valorii webdesigner-ilor din Romania, precum si a calitatii si eficientei unor site-uri. Iata care au fost sectiunile propuse si care sint cistigatorii:
- Cel mai bun site B2B: Xerox (www.xerox.ro);
- Cel mai bun site B2C: Romstal, universul instalatiilor (www.romstal.ro);
- Cel mai bun site de afaceri internationale: World Trade Center (www.easeweb.com/wtci);
- Cel mai bun site financiar: Vanguard Startrade (www.vanguard.ro);
- Cel mai bun site de joburi: Bestjobs.ro (www.bestjobs.ro);
- Cel mai bun magazin virtual: Rate.ro (www.rate.ro);
- Cel mai bun branding on-line: Sara Merkur SA (www.saramerkur.ro);
- Cel mai buna campanie de advertising on-line: Epotek (www.internetics.ro/campanie1/index.html);
- Cel mai bun site de stiri: Capital.ro (www.capital.ro);
- Cel mai bun creator de web design al anului: Green Pixel – Rezultatele conteaza (www.greenpixel.ro);
- Cel mai bun site personal: Basescu (www.basescu.ro);
- Cel mai bun site comunitar sau de grup: Proiectul Alpinet (www.alpinet.org);
- Cel mai neconventional site: Festivalul berii (www.festivalul-berii.ro);
- Cel mai bun site de umor: Haz.ro (www.haz.ro).
Premiile acordate nu au constat in bani sau obiecte, desi nu era o idee rea sa fie gasiti sponsori care sa recompenseze in produse sau in numerar creatorii de site-uri. Scopul urmarit a fost acela de a stabili o ierarhie a valorilor, care se pare ca lipseste pe piata web din Romania, dupa cum afirma organizatorii. Telul acestora este sintetizat in rindurile urmatoare: „Vrem sa-i scoatem la rampa pe creatorii romani de site-uri ale caror lucrari au termen de valabilitate indiferent de nationalitatea celor care navigheaza pe web. Vrem sa demonstram c